My Instagram

My Advertising

Be an e-tailPR blogger

My Facebook

WI'MWUI #69: Céline, with a printed touch


What I'm Wrapped Up In
That's a holidays smug you see there. 

And that's why you haven't seen much here lately. Sorryyy friends. I've had pretty much the busiest 2 weeks ever in life and am about to go for a 2 week-family-relax - much needed. So handovers, packing, house hunting, and all sorts of last minute things have kept me away. But here is one of my fave outfits, with some more printed trousers to add to the party. Let me know what you think x

--

Aquilo que vêem ali é cara de férias. É também a razão por que não têm visto muitas novidades por aqui. Sorry amiguinhos. Estas foram provavelmente as duas semanas mais ridiculamente ocupadas de toda a vida e estou quase quase a ir 2 semanas de férias-de-família-tresloucada para re-la-xar - sonho. O que significa 346 handovers, fazer malas, procurar casas nos entretantos e tudo e mais alguma coisa que se enfia nos 3 minutos de tempo livre que temos. Mas pronto aqui está um dos outfits preferidinhos dos últimos tempos, com mais umas calças de padrão para ajudar a festa. Let me know what you think x







Denim Shirt Pull & Bear | Celine Top Camden Market | Printed Trousers Zara | Birkenstocks Topshop | Handbag Zara | Watch Swatch | Sunnies Thierry Lasry

Leave a Reply

Tell me things!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...